Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Länge sen sist!

Publicerad 2021-01-17 12:59:13 i Allmänt,

(null)

Nu är vi i Piteå igen! Flytten gick fort och näst intill smärtfritt 😉 barnen är så glada att dom har fått komma tillbaka och har knappt sett dom på en vecka, lite tur i oturen för då har jag fått packa upp och göra i ordning hemma så får jag bara njuta nästa helg när jag kommer hem igen 😊 vilket välkomnande vi fick! Så goa vänner vi har, dom hade klättrat upp och lagt dagen före vi fick huset, och hur glad blev man inte? Värmde i hela själen ❤️

(null)
 
Och Natalie som var lite orolig att det inte skulle finnas snö så hon inte kan åka skidor och önskade sig snö fick så det räckte och blev över 😅

(null)

Sista morgonen njöt jag av frukost på sängen med Angelika, så mysigt! Man borde starta dagen så oftare, det var verkligen livskvalitet, bara sitta där och prata om vad som helst utan att ha bråttom iväg någonstans.

(null)

Nu sitter jag på tåget och är påväg upp, kommer sakna familjen men då får jag en chans att planera vad jag ska odla i sommar och det säger man ju inte nej tack till 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela