Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

God söndag!

Publicerad 2021-04-11 15:19:04 i Allmänt,

(null)

Det är söndag och kroppen får vila, nåja tills jag ska fara och träna med Evelina, hon brukar inte alla gånger vara så nådig "tre till" är en kort men intensiv mening som jag fått bekanta mig vid 😄 men härligt att göra gott för kroppen med någon när man för egen maskin har svårt för det. Bygga lite muskler så höften, ryggen och knäna orkar lite bättre. Men huvudet får iaf vila idag med en bok, den bästa vilan 👍

(null)

Men det absolut bästa för att min kropp ska må bra är ju min älskade yoga 🙏 man mår ju så bra! Så passade på att börja söndagen med Malin Berghagens 20 min som hon har söndagar med masesgården. En riktigt bra start! Och hur härlig är inte bakgrunden på hennes livesändning? Längtar så mycket efter sommaren nu! Om du är sugen på att yoga till Berghagen så gå in på masesgårdens Instagram för där lägger dom upp dom här klippen så kan man ge sig själv 20 min ❤️ plus lite till för tror alla är uppe i flödet så bara kolla på och njuta! 

(null)

Angelikas långbönor växer så det knakar! Hoppas det är varmt nog snart att sätta igång växthuset i siknäs så att man får kicka igång säsongen ordentligt 😍 längtar efter att få gå barfota där igen och bara lukta på alla blommor, äta en massa gott som man odlat och bara njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela