Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Lördagens mys!

Publicerad 2020-09-20 08:07:41 i Allmänt, yoga,

Alltså vilken magisk dag! Dagen började med skogsbad, som jag i flera dagar gått och funderat över och känt mig obekväm med. Men väl där så var det ganska härligt! Ovant men skönt att bara stänga allt ute och bara ta in allt. Och tack för att man går så långsamt för annars hade jag aldrig märkt att jag trampade på hundbajs och därför slutade äta lingon 😅

Somnade en liten stund efter det under savasana, alltid lika skönt. Efter lunch hade vi fotyoga och fotbad så skönt! Ska jag absolut börja med hemma! Efter det hade Lotta ordnat med Afternoon tea och det var så sjukt gott! Det var så mycket av allt det goda också! Glutenfria scones, äggrullar, chiapudding, fröknäcke med en massa god hummus, sen hade hon gjort i ordning nyttiga godsaker som  man alla gånger hade kunnat ersätta lördagsgodiset med! Så mycket smaker, så otroligt gott! Kändes som jag skulle rulla hem efteråt! 

(null)

Dagen fortsatte helt underbart! På kvällen kom sirpa och Tessa förbi och vi hade lite ihop plock av en massa gott och drack lite vin, pratade om allt mellan himmel och jord och det var så länge sen sist så nog hade vi allt mycket att prata om! Och fina Tessa kom med en present också ❤️ hon är ju så go! Det var en mugg, the, choklad och tändsticksask! Allt som behövs för en härlig lässtund! Precis de jag älskar! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela