Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Stuginspo

Publicerad 2020-10-19 16:48:17 i Allmänt,



Får se hur det blir med stugan till veckan. Nu har snön kommit hit och innan det har hunnit lägga sig ordentligt så kan det vara riktigt halt och då vill man inte vara ute efter vägarna. Men som jag längtar efter stugan! Så otroligt mycket. Nästan så man skulle ha haft ett garage i Luleå så man kan ta tåget till Luleå under den här perioden och ha en liten skrutt som tar en dit. 

Men tills man kan åka dit igen så har jag sökt mycket inspo. Det är så otroligt roligt att fixa där 😀 

(null)

Tycker väldigt mycket om Carolina gynnings stil som hon har i sitt hus. 

(null)

Hur fint? Hade velat ha något liknande inne i inglasningen 🥰 

(null)

(null)


(null)

Så mycket fint som man kan hitta på nätet!

Vill skapa något mysigt något som har liv och lite skavanker till höger och vänster, många olika element. Helt annat än det jag har här hemma. Mår så bra i stugan och vill bara ha sånt jag mår bra av där som lugnar och gör mig glad. Det får vara min vilda fantasi och själ som tar över där och går helt bananas 🥰 

Hade velat måla stugan svart eller röd också. Vi har inte riktigt bestämt oss. Sen hade det varit fint med ett rum till. Vill så mycket. Men man får ta lite i taget! Först bastu och lite bad 😃 


(null)

Och under tiden passar jag även på att kolla på trädgårdstider för mer inspo, vem kunde tro att det var så sjukt roligt att ha en trädgård och fixa med massa odlingar och växtligheter! Nästa steg är att hyra egna höns under sommaren 😃 fatta va gulligt när dom promenerar runt och bara njuter av livet och ger oss ett eller två ägg då och då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela