Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Ofrivilligt lugn

Publicerad 2020-10-08 15:45:01 i Allmänt,

(null)

Känner mig så rastlös samtidigt som det känns som att jag ska somna stående 🙈 andra veckan som jag är sjukskriven för ryggen, ryggskott var inget att leka med. Men nu har den här damen slagit näven i bordet, nja eller försökt iaf 😂 men tillslut så känns det som att man blir galen, kan man få en dag utan värk i kroppen? Man vill bara veta vad som är fel och vad man kan göra åt det. Haft ont i höften i 8 år och nu tror inte läkarna  längre att det är en nervskada, ja men då vill jag ju veta vad det är 🤷🏻‍♀️ speciellt när det har börjat påverka så många andra kroppsdelar, sprider sig som bara den. Konstigt! Men kroppen är verkligen inge lätt att förstå alla gånger, men ändå viktig att ta hand om! Så bäst att lyssna 😊

Har iaf njutit av lite gott när man inte kan göra annat 😊 lite bananplättar och rödbetslatte. Så gott! 

Rödbetslatte
2 dl mandelmjölk
Lite vaniljpulver
Lite honung
0,75 msk rödbetspulver

Värm upp och njut!

Och en och annan bok läser man också, och ser en och annan serie så ögonen är nog ganska fyrkantiga nu haha men man får väll ta Sennheiser ofrivilliga vilan och försöka att göra ingenting. Bara att öva sig på det också 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela