Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

En dröm

Publicerad 2020-10-22 08:40:22 i Allmänt,

(null)

Hur fint är det inte nu när snön har kommit? Allt blir så mycket ljusare och som liten älskade jag det! Då vara ute, bygga banor, kommer ihåg när vi hade fått till en snögrotta ute på gården, hur spännande var inte det? Kändes som den största i världen! Och sångkonst jag ihåg när jag skickade på en lyktstolpe bredvid den snögrottan 😂 kanske inte det smartaste jag gjort heller haha men välkommen vinter! Hoppas du kommer med krispigt väder och lagom mängd med snö ⛄️ 

(null)

Har en så snäll gubbe som kom med hallon och lakritsglass åt mig nu när jag är sjuk (igen! Hoff orkar inte med mig själv nå mer) var den godaste glassen jag ätit! Gjorde mitt första coronatest igår och var ju kanske inte det mysigaste jag gjort, först lååååångt in i näsan och sen med samma tops i halsen haha så äckligt! 

Vilken känsla jag fick i kroppen när jag förde ner de gravade älgköttet till frysen. Så underbar känsla! En frys full med kött och en full med bär, äppelmos och annat smått och gott från våran gård i paradiset! Inget från affären! Så härligt. Det skapade ett lugn, en känsla av glädje och lycka i att det inte kommer så långt ifrån. Fick direkt en längtan efter en till frys! Till fisk och mera grönt från siknäs. Älskar det vi håller på att bygga upp. 

Vill tipsa om ett hus som är till salu i svensbyn, mitt dröm boende! Från det att vi flyttade till Piteå så har jag flera gånger sagt att jag vill bo i svensbyn, otroligt vackert ställe, ha ett hus med en stor gård med möjligheter för odling och kunna på ett eller annat sätt vara självförsörjande. Och nu har den drömmen kommit upp på hemmet! Precis som jag hade föreställt mig allt, hade jag inte haft barnen så hade jag sålt allt och köpt det på studs! Så snäll som jag är så slår jag på djungeltrumman och tipsar dig om det, kanske det är din dröm också?

(null)

Såg den här på Instagram, kan inte annat än att hålla med, alltid försökt leva så men behövde nog en liten påminnelse och då kom den upp väldigt lägligt! Ibland rullar ekorrhjulet så snabbt så man måste komma ihåg att stanna upp lite 💖 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela