Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Plötsligt händer det!

Publicerad 2020-12-10 12:09:39 i Allmänt,

(null)

Tro det eller ej, men den här damen ska brodera 😂 hade helt glömt det men under en av mina gud jag har så tråkigt stunder så fick jag för mig att om man ändå inte får göra något så kan jag lika gärna prova att brodera 😅 tyckte den här var lite rolig, och tänkte att det ser ju inte så svårt ut och nu när jag fått hem den så känns det som att bara själva duken (?) är en mil lång haha 

Så då är det bara att sätta igång, känns som att det här kan ta en stund 🙃 men är det något vi har så är det tid 🧡 lika mycket varje dag så bara att sätta igång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela