Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Ojdå!

Publicerad 2020-12-09 13:13:20 i Allmänt,

Mycket har hunnit hända sen sist jag tittade in hit, därav varför det även varit tyst från mitt håll 😉 lite hemligheter som inte är hemliga nå mer, vi flyttar tillbaka till Piteå. Av många orsaker som jag inte kommer gå in mer på förutom att vi saknar det vi hade där så pass mycket så att vi vill flytta tillbaka. Barnen är glada vi är glada, så det känns bra, är ju vårt liv vi ska leva och inte leva genom någon annan fast man är ledsen över att lämna familj och vänner. Men det blir bra, på ett eller annat sätt så länge man ser möjligheter istället för hinder.

Vi har iaf hittat ett hus på samma område, blir som att komma hem igen, precis så som vi ville 😊 

Så här packas det för fullt, barnen har sin sista vecka nästa vecka innan jullovet och sen börjar de i Piteå, men nu har vi en liten paus för den här damen har blivit förkyld igen 🤦🏻‍♀️ men men jobbar man i förskolan så drar man på sig allt och är det pandemi så måste man ta sitt ansvar och stanna hemma tills testet visar om det är okej att fara och jobba igen. 

Lite spännande ändå att få se hur livet kommer bli med detta virus, hur kommer vårt nya se ut? Tänk när man var liten så levde man alltid i drömmen, i nuet och vågade drömma och fantisera om olika saker, men ju äldre man blev så fastnade man i ekorrhjulet, drömmar får mindre plats och det förväntas av en att leva vardagslivet och lunka på. Men om vi vågade släppa det för stunden och drömma om hur man hade velat att framtiden såg ut och drömmar som vill bli verkliga redan nu, hur hade din dröm sett ut då? 

Själv såg jag min chans som längtat efter yogan så mycket att börja med "yoga för ditt sinne" 😊 

(null)

Skönt att få lite lugn i tankarna som den senaste tiden kört på i 180. 

Och nu ska jag fortsätta kolla på min sjuklings film som jag alltid brukar kolla, där har vi verkligen en film som gör att man drömmer sig bort 😍

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela