Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Drömmer om odlingar

Publicerad 2020-12-09 23:05:04 i odla,

En lite fördel att inte orka med något just nu är att man kan slö kolla lite på Sara Bäckmos hemsida och lite filmer hon lagt upp. Man blir så inspirerad och vill bara att det ska bli maj så man får sätta igång igen ute i gården 😀 

(null)

Tycker hon förklarar det mesta på ett bra sätt och det känns väldigt enkelt, kanske lite för enkelt hehe kan tänka mig att min kära man kan tycka att jag är lite jobbig ibland med mina planer men jag har också märkt att han tycker det är ganska roligt och kan ibland vara oftare än jag ute i köksträdgården och fixa! Vilket jag tycker är super roligt 😍 men hursomhelst alla behöver vi nog lite inspo ibland och då är hon mitt lilla tips till er om ni är sugen på att ta er en tid 😊

(null)

Som den här bilden som jag lånat från hennes sida för att visa åt er, vem vill inte ha ett bra sätt att förvara morötterna under vintern? Och det delar hon med sig av och så mycket annat spännande 🥕🥒🥬🍓

www.sarabackmo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela