Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Mycket hinner hända...

Publicerad 2019-03-10 08:19:14 i Mina tankar, resa,

Sen sist har vi hunnit fara till björkis med goa vänner till oss. Var en blandad upplevelse, både glad för att jag kommit längre i mitt slalom åkande och en del backar faktiskt börjar kännas för lätta och jag tappar lätt intresset för dom. Samtidigt som steget där ifrån är himla läskigt! Betydligt brantare och måste lära känna kroppen på ett helt annat sätt, vilket i sig är en resa. Hoppas bara jag lyckas finna modet så man inte stoppar skidorna på hyllan. Är ju så roligt att ha hittat något som hela familjen tycker om att göra 🙂


Min älskade familj 💗


Hur vackert är det inte i Björkliden? Man bara njuter och vi bodde i en super mysig stuga så vi kommer säkert åka upp fler gånger 😊

Just nu är barnen med mamma och pappa i saivo och har det mysigt. Vi var också där från fredag till lördag. En ordentlig storm igår, skulle umgås med en vän från Umeå men stormen gjorde sitt så blev en lugn hemma kväll med Rikard. Så tur i oturen, tyvärr är det lite dåligt med dejtandet med vardagskarusellen så vi var glada för det. Och tänker mer sånt! Varför sluta dejta? De är ju så viktigt att se varann och visa uppskattning, så mer dejter till folket! ❤️


En bekant till mig la upp den här på fb. En lite påminnelse för det enkla här i livet. Det enkla som gör att man faktiskt är rik  på livet. Jag tror inte att alla dessa materiella och mycket pengar på kontot gör en rik och lycklig. Jag tror att när man uppskattar det enkla, punkterna ovan, lever i nuet och tar tillvara på stunderna med sina närmsta som ger en energi istället för tar. Då är man rik och lycklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela