Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Det godaste som finns!

Publicerad 2019-04-11 20:38:50 i recept,

Här för ett tag sedan så lagade jag något så sjukt gott! Blev sugen på det nu på kvällen och hade jag haft allt hemma så hade jag gjort! 😅


Det är fetaost, coctailtomater, chili, basilika, olivolja och lite Chili krydda på det och så in i ugnen i typ 20 minuter, tror jag hade i 20 minuter och så pasta till det, åt med potatis engång och funkade de också 😀 slipper då fundera på  vad en av måltiderna blir nästa vecka 😉

Och vet ni vad jag ska göra nu? Lite yoga! Nu har orken börjat komma tillbaka, så skönt! Egentligen så är det som viktigast att fortsätta med yogan när energin är nere, men kroppen har svårt att lyssna på hjärta och hjärna när den är trött 😁 men bara man får in en bra vana och viljan så brukar det mesta lösa sig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela