Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Lite mer från bahia feliz

Publicerad 2017-10-30 22:43:13 i Allmänt,

Vill ju berätta lite mer om våra äventyr vi haft 😁


Vi var till sanddynerna och de var verkligen  som att vi var till öknen, inte för att jag någonsin varit men kan tänka mig att de kändes så 😉 rullade ner sprang och hade oss, blir ju själv lätt som ett barn ibland haha och så skulle vi bada där jag hade verkligen lovat barnen och när vi börjar komma fram så säger Angelika
-Mamma han är naken...
Haha jag dör jag hade tagit dom raka vägen till nudist stranden haha barn kom vi vänder och badar på hotellet istället! 😂


Vi var även och kollade på grottor som människor valt att bo i, moderna inga stenålders som kom ut därifrån 😉 men de var som ett rum med allas säng köksbord och ett stort skåp som säkert var till kläder och typ allt annat, tänk va enkelt liv att bo så där, alltså jag ska städa, så ber man någon släppa en fis så har all damm åkt ut med hjälp av lufttrycket från fisen haha klart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela