Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Yoga utbildning träff 4

Publicerad 2017-11-26 17:24:51 i yogautbildning,

Hej min vän


Allt bra med dig? Själv är jag både pigg och trött. Igår skulle jag ha varit på yogautbildning men migränen kom mellan, de berättade om lördagen idag och de hade varit en fantastisk upplevelse att få göra alla positioner vi gått igenom utan förklaring utan bara få veta vad den heter och sen när man ska byta till en annan. Nästan två timmar hade de tagit. Hoppas de blir en liknande till våren så man får uppleva de 😊

Idag blev de lite lugna positioner och andningsövningar, så skönt! Fick även en liten läxa till nästa gång och ett program för lugna yoga övningar när julmaten  vill göra sig påmind i kroppen 😉

Fick höra för någon  dag sedan om olika yoga bilder att de ofta är fina bilder att verkligheten inte ser ut så, men där vill jag även ta upp min erfarenhet, som bilden ovan som någon fotat och snällt lagt upp på internet så jag ska hitta den, de kanske inte ser ut så när man  tränar hemma eller på en Yogaskola, men de är så jag känner mig inombords. Lycklig, nöjd och att jag mår så bra och ser de fina i de mesta, som att både jag och världen lyser upp som en sol. När jag får en paus från yogan så tappar jag en del av det och känner av en obalans i kroppen. Kanske därför dom här bilderna tilltalar mig? För att de är min känsla inombords tack vare yogan och de lugn som de skapar 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela