Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

11 år

Publicerad 2018-12-28 15:21:18 i Allmänt,


Idag är ingen vanlig dag för idag är det våran 11 års dag, hurra till oss! Det ska vi fira här hemma med lite räkor till förrätt och oxfilé till varmrätt, funderade om jag skulle be han köpa lite philadelphiaost så gör jag glass till efterrätt, vad vore ett firande utan gott som avslutning? 😁 Eller mintkladdkaka? 🤔 Vilka världsliga problem jag har 😅

Men 11 år! De är inte dåligt de och mycket har vi hunnit med, de behöver jag inte dra en repris av heller för de flesta har hängt med i svängarna. Eller så kanske de är svårt att hänga med för händer så sjukt mycket saker hela tiden 😂 men kan då säga att vi har haft en blandning av både salt och sött och de gör ju som till 😊


Julen har också varit så härlig! Firades hos mamma och pappa på fm och sen for vi till håkan och anki, alla var så nöjda ❤️ även jag blev bortskämd med både presentkort på hm och ripans Aurora spa, en dejt med min karl. Så här ska de njutas och shoppas 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela