Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Sjukling, igen!

Publicerad 2019-01-27 18:33:00 i Allmänt,

Alltså det är inte sant! Jag har mått som en kratta nästan hela helgen! Förkyld och sliten, hoppas de blivit bättre till imorgon så man får fara på jobbet.

Natalie hade cup igår och Angelika skulle ha haft skidskola men det blev inget för det var alldeles för kallt. Lucky me! inte för att jag ville att hon skulle bli utan, utan för att jag skulle få vila! Ibland känns det som att man hade behövt dela kroppen i två. Tur man har sin gubbe som kunde ta det mesta under helgen ❤️


Såg den här bilden på Facebook, vilken halva hade du velat ha? Måste säga att mina fötter vill gärna gå barfota på den övre delen 😍 hade varit härligt med ett eget paradis någonstans utan en massa annat runt omkring. Bara mys ❤️


Den här kom strax efter ❤️ kanske vi kan vara snäll mot planeten och ge igen för allt gott som den gett oss? Mycket blommor på sommaren? Så att alla våra bin får göra sitt jobb, idag finns det inte så mycket blommor och sånt som förr, så mycket mindre på alla gårdar, tillbaka med alla härliga färger! mindre bilturer? Min dröm hade varit en cykelväg (heter det så?) till kauppinen så jag inte hade behövt ta bilen på sommaren när jag ska hälsa på mina älskade föräldrar. Inte skräpa ner? Återanvända? Tycker hon är väldigt modig och härlig den här lilltjejen som cirkulerat runt på fb, Hon typ läxar upp alla vuxna för alla våra skit val som gör att jorden inte mår bra och gör att barnen kommer ha det sämre. Hon är modig, min idol! När jag blir stor ska jag bli som hon fast en meter längre 😁

Hittade den här:

"When you spend ten minutes of your time to know your present health status, and start to follow the recommendations to improve your health in the coming days, you are actually gaining at least ten more years in your life. Yes, this health test can change your life, from now onwards, forever!" janesh vaidya

Vad tror ni? Hokuspokus eller the real deal? Om du vill göra testet och bli 25 istället för 35 så hittar du den här! Jag är ju väldigt nöjd med mina snart 35 så jag spar den till senare 😉

www.janeshvaidya.com/ayurveda/test/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela