Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

God söndag!

Publicerad 2019-01-13 17:00:39 i Allmänt,

Oj vilken skön dag det har varit idag. Vi vaknade ganska tidigt och åt lite frukost för att sen åka upp till luossabacken. Säsongens första åk. Var lite kämpigt. Angelika drog ett åk bara rakt ner och Rikard fick stoppa henne. Lite skraj blev hon men vi tog de lugnt och eftersom började hon slappna av. Men de är nog så att de inte riktigt sitter ännu. Även jag fick tänka lite extra hur man gjorde. Men så är de ju, vi är ju typ nybörjare och de hör till som lite grann 😊


De var då hur härligt som helst iaf att komma upp och vi längtar redan till nästa gång. Ska bara kolla när kroppen orkar hehr de känns att man har varit uppe idag 👵


Igår såg jag och Rikard en film. Inte direkt hans favorit. Och jag höll på att praktiskt taget skita ner mig. Eller lite små nervöst var de. Men de är för att två var gravida och sen barn också med på köpet. Hoff 😲 blir alltid extra nervöst då. Ibland funderar jag på hur alla dessa barn som är med i såna här filmer mår efteråt. Säkert många tankar som kommer upp om man inte är mogen nog att ha en förståelse för det. Men iaf, helt okej film. Ta på dig mormorstrosorna ifall de blir varning för fartränder och ta dig ett glas vin för nerverna så klarar du nog av att se den 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela