Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Nu är de tävling!

Publicerad 2019-02-06 21:28:00 i Allmänt,

Alltså nu du! Nu gäller det! Tävlar mot catti, hon är bombsäker på att hon ska vinna, och jag är också väldigt säker på att hon kommer vinna (men de berättar vi inte till henne 😅), men måste ju ge henne lite motstånd! Annars är de ju inge kul 😉 nu ska soffpotatis upp! För de handlar nämligen om träning och mat! Och gäller att man gör det ärligt också för om jag vinner om 4 veckor och fortfarande ser ut och beter mig som en soffpotatis så lär de ju märkas haha

Annars då? Så skönt att vara frisk igen! Ny energi och jag hoppas verkligen att de håller i sig nu! Har en massa annat roligt jag vill göra 🙂

Under helgen var vi förbi mamma och pappa och kollade på dom små söta valparna igen! Man blir så sugen på att skaffa hund 😍 så otroligt mysigt! Men får njuta av andras istället 🙂


Blev även sushi till middag med Kim, carro och Elvira med mello som avslut, riktigt härlig kväll! Så roligt när man är tillbaka i stan och har så nära till sin familj igen, man uppskattar det på ett helt annat sätt nu än tidigare. Gjorde de även då men nu har man fått sakna dom så mycket så de gjort ont i hjärtat så nu är man verkligen närvarande på ett helt annat sätt ❤️ och de är bara positivt! Här och nu 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela