Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

God söndag!

Publicerad 2019-02-17 08:59:01 i Allmänt,

Veckan har som i vanlig ordning gått fort, med en del guldkanter. Alla hjärtans dag har varit och min älskade dotter Angelika överraskade med både blommor och fika 😍 och båda barnen hade gjort fina kort. Älskade barn! Jobbade till 7 men direkt jag kom hem blev de då mys och massa kramar som de sig bör vara 😊 livet med dom är underbart.



I fredags var det after work med jobbet. Hade längtat så mycket efter en kväll ute med jobbet och mina goa vänner. Kvällen började bra men fick så sjukt ont i magen som inte ville gå över och väl hemma så visade det sig att jag hade fått magsjuka 🤢 men fick iaf ett par timmars härligt skratt så ska absolut inte klaga 😊


Jag och mina godingar ❤️ 

Nu hoppas jag på att de har vänt så man får komma igång med livet igen, är inte direkt gjord för all denna vila 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela