Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Tjuvstart på påsken

Publicerad 2019-04-17 21:37:38 i resa, yoga,

I måndags tog jag ledigt dagen och vi åkte iväg till våra kompisar som har stuga i kurra (vad jag lät ungdomlig, kompisar 😎, man är ju ungdomen själv! Så länge jag inte säger polare 😅) hittade mitt drömhem där, men den var upptagen för 100 år framåt så får hitta ett annat, vill så gärna bo där, de är så lugnt och skönt, hoppas verkligen att det fortsätter så så att stan inte tar över för mycket ❤️ gillar att de är skog och ett lugn, vem vet när barnen flyttat hemifrån så kanske de dyker upp något 😊

Men tillbaka till måndag och härligt sällskap!


Vi fick åka skoter dit och sen tog faktiskt jag och Rikard skidorna tillbaka, helt slut var jag efteråt! 5km och inte stått på skidor på hela året, men så otroligt skönt!


Och som jag njutit! Utsikten är verkligen underbar! Min dröm när jag var liten var att jag skulle bo i en grotta när jag blir stor, att jag skulle kunna gå runt i skogen och fiska lite och äta bär, bara njuta av livet ❤️


Idag kan jag nog bli nöjd om jag får en liten stuga så jag håller värmen lite bättre än i en grotta som saknar dörr 😅

Nu ska jag gå ner och yoga i sängen av alla platser! En väldigt uppskattad plats som man lätt glömmer bort. Väldigt tacksamt när man är så här trött som jag är nu (och ändå sovit 2 timmar efter jobbet 🙈), jag mjukar upp fot och handleder, gör lite vridningar, katten och kon, barnets position och masserar ryggraden. Sen blir det savasana med risk för att jag somnar för natten 😍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela