Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Snoriga tider!

Publicerad 2019-04-11 13:18:47 i Allmänt,

Ja men hur kan det vara möjligt att man tappat rösten igen och är så där täppt i näsan så att man låter som en riktigt dålig orkester när man pratar? Hela vintern har det varit så, annars är jag aldrig sjuk. Så vad är skillnaden mot de jag gjort förut? Yogan händer typ väldigt sällan och så äter jag sämre mat nu, kan det vara så att de resulterar i mina sjukdomar? Vad tror du? Bara att landa tillbaka i allt igen. Saknar ju det otroligt mycket!


Jag är iaf på jobbet nu och njuter av en rast, hade min sista dag igår på min takk utbildning! Rekommenderar verkligen er som är i behov av det att gå den om ni har möjlighet för det är verkligen ett super bra verktyg 👍😊

Vi har hunnit fira våran 7åring med dunder och brak också! Förstå 7 år! Ingen liten en nå mer och de märks, man hinner inte riktigt med i svängarna och det är mycket tankar och mycket att anpassas sig efter. Men vilken underbar 7åring! Alltså en sån glädjespridare, varje dag med henne är som himmelriket! Ett stort hjärta med lite extra krydda för spänningen i livet 😊 ser fram emot att få dela många fler år med våran härliga Angelika ❤️


Vi har även hunnit vara på Rikards fasters 60års fest, riktigt roligt att få träffa alla, inte så ofta man hinner fara iväg så tur att de kommer sånt här ibland 😊 god mat och så var de ju tipsrunda och barnen vann över alla vuxna! Sen att de var ett par barnbarn med i laget som kunde en hel del av informationen kan ju ha varit en fördel för dom 😉 utan att vara en dålig förlorare såklart. Är ju roligt när dom små får vinna 😀





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela