Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Påskhelg

Publicerad 2018-03-31 21:34:32 i Allmänt,

Nu under helgen är pappa och mamma här, mysigt fast jag inte hinner vara riktigt social nu med examensarbete, men vi har ju hela livet på oss 😊 jag och mamma har iaf varit ute och tagit en promenad varje dag så de har varit skönt att tanka lite ny energi och få röra på sig ☺️ vi var till dollarstore och jag hittade ett kokboksställ som jag köpte, hur ofta försöker man egentligen inte lägga en massa vikter på böckerna för att hålla upp en sida. Och så tyckte jag de var bra så jag får ha min bok på den och inte glömma bort den hela tiden mitt i rulla på med livet. 


Så nu får den snällt vara framme varje dag 😊 men de är bra då blir man inspirerad till att laga en massa gott och som är bra för kroppen. Gjorde en smoothie från den idag med nypon, banan, papaya och annat smått och gott. Även Natalie tyckte om den som blivit väldigt kräsen 😀 


Vad tycker du om våran utsikt? 😉 så otroligt mycket snö, man ser inte ens sina grannar haha men de gjorde mycket att ta sin mellis ute, så glad för att den här värmen börjar komma nu så man tar sig ut och blir piggare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela