Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

God Mars!

Publicerad 2019-03-01 08:00:10 i Allmänt,

Kan inte riktigt påstå att jag hinner med att skriva av mig här, fast det är något jag brukar uppskatta att göra. Tiden går fort och ibland har man det både mycket hemma och på jobbet, men nu är ju februari över och förhoppningsvis alla sjukdomar med det och det börjar bli ljusare så förhoppningsvis blir det även lite ljusare i sinnet 😉


Har haft några riktigt dåliga dagar, vilket hör till här i livet, men mitt liv i sig är ju inte dåligt för det, och visar det sig bli riktigt jobbigt så brukar livet ändå ha förmågan att hitta tillbaka på ett eller annat sätt. Tiden får visa hur det blir, ingen idé att stressa, ingen idé att fastna i tankar utan bara låta livet ta över och visa vägen till hur det är meningen att det ska bli.

Till dess så ska jag ta hand om mig själv, min familj och umgås med vänner, de är som balsam för själen. Vill även passa på att tipsa om en meditationsdag här i Kiruna snart! Om någon är sugen på det! Kan vara skönt att få landa lite i nuet.


20 mars är det här i Kiruna, de finns en Facebook grupp du kan gå in i om du är intresserad så står det mer info där 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela