Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Är det okej?

Publicerad 2019-03-12 20:39:32 i Allmänt,

Jag har haft ett seriöst samtal med min vän, vi träffas engång per dag, typ samma tid, inte bara engång men två och ibland fyra gånger. Och fast jag inte orkar så blir jag inte av med den. Tvätten alltså, du vet den där högen bredvid soffan som bara stirrar på en och säger okej kom igen vik och stoppa in i garderoberna, inte svårare än så. Men idag! Tänker jag fan heller. Stirra på för jag strejkar hehe


Nu har vi fått det torrt i garaget efter våran fontän där inne 🙈 några cm vatten över hela golvet är ju inte dåligt om man vill ha pool 😉 men skönt att det är klart, nu får resten vänta till sommaren så får man fixa där inne, ganska avslappnande det här med hus, man behöver som inte vara orolig för att ha lite att göra eller vad, för det ordnar huset med, i precis den ordningen som den känner sig redo för 😅 kan faktiskt tycka de är skönt så för då slipper jag fundera på om de behöver göras något haha


Angelika gjorde en smörgås som hon tyckte var så god, en framtida kock? Tycker det är så härligt med barn som vågar testa 😊


Hur underbara ord var inte dom här? Just nu har jag fått ett roligt erbjudande, på jobbet, och jag hoppas verkligen att jag får det! Och får jag det så berättar jag självklart för er, till dess får det vara en hemlighet 😉 men älskar utveckling och så glad att jag har en chef som verkligen tar tillvara på det 😊 älskar verkligen mitt jobb! Så håll tummarna för mig 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela