Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Vardagen är tillbaka 🙋‍♀️

Publicerad 2019-01-09 13:17:12 i Föreläsning, Förskollärare, Hälsa, Staycheap2019, minimalism, utbildning,

Nu har jag börjat jobba igen! Och så super super glad för det! Varit borta två veckor och redan efter en vecka klättrade jag efter väggarna och längtade till jobbet, kan iof ha att göra med att jag blev sjuk och inte kunde göra annat hehe men jag trivs verkligen med de jag gör, så de är ju inte heller så konstigt att man längtar till jobbet 😊

Började veckan med att tjuvstarta med jobbet och fara på läslyftet 😁 alltid lika intressant och man får med sig så mycket inspiration!

Vi pratade bland annat om detta ☝️ så viktigt att vi finns där för våra barn. Att vi är med och skapar grunden, dom är ju små en så kort stund, så njut av allt som gör till med barn, var delaktig och framförallt var en trygg vuxen i barnens liv ❤️ och läs läs läs för barnen, super viktigt! Så nu fick jag vara fröken också lite 😉

Men vi fick ju veckans utmaning i måndags! Restfest, så nu ska vi inre handla något utan bara köra på de som finns här hemma, spännande! 😊


Nu ska jag hämta mina älskade barn! Slutat för ett tag sedan men fått vänta in att skolan slutar, så nu längtar jag! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela