Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

#staycheap2019

Publicerad 2019-01-07 18:12:25 i Hälsa, Staycheap2019,

Men nu alltså, tro de eller ej men bambambam dadaa nörden i mig har kommit fram, igen! Men som dom flesta vet som känner mig så är jag aldrig sen på att hoppa på en utmaning!


På instagram så har "portionenundertian" skapat en instagram utmaning som heter staycheap2019, man får lägga upp egna mål och får nya utmaningar varje måndag som man får ta sig an eller om man nu väljer att inte göra just en så är de ju såklart okej! Men lite tänket mindre matsvinn, bättre koll och mindre stress. Vi la till några punkter, fick ju med min super braiga karl på den här utmaningen, som passar oss och bestämde oss faktiskt på att köra hela året och inte dom två månader som portionenundertian satsar på. Detta för att vi känt en längre tid att vi vill ha en förändring i våra liv för både vår och miljöns skull. 

Och vet du vad de bästa är? Förutom allt de du får ut av självaste utmaningen, är att hon varje vecka lottar ut ett ex av hennes nya bok! 

Jag och Rikard har som sagt lagt upp våra mål och la till våra förväntningar också, roligt att få se resultatet i slutet och om mål eller förväntningar ändrats efter vägen 😊 och nu väntar vi med spänning på att hon släpper kvällens utmaning så vi kan gotta oss i den! Och älsk på yogi te budskapet! Den passade som in i den funna utmaningen 😃


Nu ska jag ta och plocka bort resten av julsakerna och sen ska jag njuta av ett härligt yoga pass med Rikard ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela