Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

God första dag på året!

Publicerad 2019-01-02 00:23:15 i Allmänt,

Vilken härlig dag de blev igår! Yvette och Alfred och min älskade lilla syster Kia kom till oss. Vi åt gott, for till backen och åkte pulka och fick känna oss som 12 igen, pratade en massa och myste på för fullt för att avsluta dagen på luossabacken och se över hela stan och alla raketer. Ett riktigt bra avslut på året om jag får säga de själv!





Men jag har även reflekterat över året som har varit. Men även funderat på vad jag vill göra under 2019, vad jag ska sikta på för att må bra. En del godbitar blev det men även plats för pauser. 


Men de här året kommer även vara en tid när de kommer vara mycket fokus på att dels hitta lugnet och gå den vägen som gör att jag känner mig fri i allt jag väljer att ta mig an eller helt enkelt vad jag väljer att leva utan. 

Med andra ord så tror jag att hur de än blir så blir det ett bra år ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela