Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Förkylning och nya vanor!

Publicerad 2019-01-29 20:44:44 i Hälsa, kost, trädgård,

De är då helt otroligt! Kan inte ens vara sjuk utan att bli så rastlös! Fick mamma över (tack!) för att fixa Angelikas nya gardiner till hennes sovrum. Hittade så fin på köp och sälj sidan på Facebook, återanvända/köpa begagnat is the shit! Riktigt färgsprakande precis som Angelika, så du kan ju gissa om hon älskade tyget 😄 passade bra för har bara längder till hennes rum och vill gärna släppa in så mycket ljus som möjligt nu under den här mörka tiden på året.



Jag hittade även wype på internet, och tog mig en lite. Prenumeration för att testa på, helt gratis i en månad, och har hittat så mycket inspiration till vår gård! Och lusten att skapa tog över så kommit på så många idéer, blir dyrt för oss när jag är sjuk haha fast man får ta lite åt gången 🙂 men så länge man har en plan så man inre går och små fixar över allt och så får man det inte riktigt som man vill bara för att man har velat ha så för stunden. Och barnen blev också inspirerade av mina teckningar så dom har också ritat upp efter sina önskemål, vi var väl inte riktigt ute efter samma sak 😅 men de är kul för då får alla sätta sitt avtryck på något sätt, vi är ju fyra som bor här 😍


Men du, läste om olivoljan har vetat om att den är bra men så bra! Nu får då min morgonrutin en ny kompis! En sked olivolja! Bra på så många sätt, magen, huden, smärta och stelhet, skyddar mot bröstcancer och så mycket mer! Läste på nätet, bara att söka hittade sjukt mycket information 😄


Nu ska jag fortsätta läsa på den här boken jag fick låna av min svärmor, verkar vara bra och passar super nu när man har tid att läsa när nu inte kroppen är för trött av den här förkylningen, hoppas den är över snart för känns som jag varit sjuk en evighet nu 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela