Yoga och livet

Stunder av mitt liv - Yoga, mat, resor och lycka

Gott nytt år! ❤️

Publicerad 2018-12-31 06:46:43 i Allmänt,

Måste ju få berätta att Milla har fått dom sötasee valparna! Hela fem stycken blev de, och vilken mamma hon är! Så otroligt mån om sina barn och vill inte vara borta en sekund från dom 😊


De är så mycket annat som också hänt under dom här dagarna, fick träffa min älskade vän sussie ❤️ mycket att ta igen när man inte träffats på över ett år, men smet man som 15 åring till Stockholm så är de lätt att de blir så, men varje gång vi träffas så känns de som man sågs dagen före, allt är som när man lämnade det 🤗

Och Carola gumman har varit till stan ❤️ så fick mig ett gott skratt och en härlig pratstund.

Men nu är man uppe med tuppen för att man har en sån hosta så man inte kan sova 🤦‍♀️ förhoppningsvis är den över om några dagar. Ska göra lite guldmjölk så kanske den hjälper en på vägen 😊

Men vilket år det har varit, fantastiskt på många sätt! Jag och min älskade vän Isabella kämpade på under våren och jag tog examen, äntligen förskollärare! Vi flyttade tillbaka till Kiruna och fick äntligen komma hem ❤️ jag fick en fasttjänst på en avdelning som jag trivs väldigt bra i och har en otroligt bra chef. Barnen trivs i sin nya skola och livet leker. Visst har de hänt en hel del tråkigheter, och inget jag kommer gå in på här. Livet är upp och ner och kommer alltid vara det, därför väljer jag att lägga fokus på det som har varit och låta det leda mig in i det nya året 🙂


Så nu ser jag fram emot 2019 och allt vad de innebär! Ser fram. Emot nya äventyr, nya erfarenheter och en hel del tid med min familj och vänner ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela